A kínai piacra fókuszál az idén a navigációs és újabban már kiberbiztonsági megoldásokat is kínáló magyar autóipari szoftverfejlesztő NNG Kft. — mondta Giles Shrimpton vezérigazgató. Hangsúlyozta, a piaci terjeszkedés részeként hamarosan ötven fejlesztő mérnökkel új központot nyitnak Sanghajban. Eddig 15, többnyire kereskedelemmel foglalkozó munkatársuk volt a távol-keleti országban. Shrimpton elmondta, hogy a cég 2016-ban 98 millió euró árbevételéből két százalék származott a kínai belföldi piacról, öt-hét százalékot tesz ki a kínai kivitelből adódó bevételük, ezt az arányt szeretnék a jövőben 20-25 százalékra növelni. Az NNG vezérigazgatója elmondta, jelenleg öt kínai autógyárnak fejlesztenek helyi megoldásokat, és arra számítanak, hogy az autók eladásának növekedésével üzleti lehetőségeik is bővülnek.
És még ez is...
-
2013. augusztus 9.
Horvátországban beváltak az online kasszák
-
2014. július 4.
Vége a MobilTárca tesztelésének
-
2012. április 23.
Beperelhetik a MegaUpload tárhelyszolgáltatóját is
-
2013. március 7.
Az IVSZ szerint öt éven belül duplázható a szoftver export
-
2018. február 6.
Karperecbotrány az Amazonnál