A kínai piacra fókuszál az idén a navigációs és újabban már kiberbiztonsági megoldásokat is kínáló magyar autóipari szoftverfejlesztő NNG Kft. — mondta Giles Shrimpton vezérigazgató. Hangsúlyozta, a piaci terjeszkedés részeként hamarosan ötven fejlesztő mérnökkel új központot nyitnak Sanghajban. Eddig 15, többnyire kereskedelemmel foglalkozó munkatársuk volt a távol-keleti országban. Shrimpton elmondta, hogy a cég 2016-ban 98 millió euró árbevételéből két százalék származott a kínai belföldi piacról, öt-hét százalékot tesz ki a kínai kivitelből adódó bevételük, ezt az arányt szeretnék a jövőben 20-25 százalékra növelni. Az NNG vezérigazgatója elmondta, jelenleg öt kínai autógyárnak fejlesztenek helyi megoldásokat, és arra számítanak, hogy az autók eladásának növekedésével üzleti lehetőségeik is bővülnek.
Kínában terjeszkedik az NNG magyar autóipari szoftverfejlesztő
