Lassul a növekedés a magyar online kiskereskedelemben

Lassul a növekedés a magyar internetes kiskereskedelemben, ugyanakkor a belföldi online piac bevétele csaknem 18 százalékkal emelkedett 2017-ben az előző évhez képest, így háromszor akkora bővülést ért el, mint a kiskereskedelem — állítja Madar Norbert, a GKI Digital üzletágvezetője. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása szerint, tavaly az online piac forgalma megközelítette a 365 milliárd forintot, a lassuló növekedés ellenére a magyar piacon működő webáruházak 83 százaléka eredményesebb évet zárt 2017-ben, mint egy évvel korábban. A teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 4,3 százaléka származik internetes értékesítésből. A várakozások szerint ebben az évben a tavalyihoz hasonló lehet a növekedés üteme, a kereslet stabil, a 15-18 százalékos bővülés hosszabb távon is fenntartható – jelezte Madar.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kínában terjeszkedik az NNG magyar autóipari szoftverfejlesztő

szo febr 24 , 2018
A kínai piacra fókuszál az idén a navigációs és újabban már kiberbiztonsági megoldásokat is kínáló magyar autóipari szoftverfejlesztő NNG Kft. — mondta Giles Shrimpton vezérigazgató. Hangsúlyozta, a piaci terjeszkedés részeként hamarosan ötven fejlesztő mérnökkel új központot nyitnak Sanghajban. Eddig 15, többnyire kereskedelemmel foglalkozó munkatársuk volt a távol-keleti országban. Shrimpton elmondta, […]

Friss, ropogós