Lassul a növekedés a magyar internetes kiskereskedelemben, ugyanakkor a belföldi online piac bevétele csaknem 18 százalékkal emelkedett 2017-ben az előző évhez képest, így háromszor akkora bővülést ért el, mint a kiskereskedelem — állítja Madar Norbert, a GKI Digital üzletágvezetője. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása szerint, tavaly az online piac forgalma megközelítette a 365 milliárd forintot, a lassuló növekedés ellenére a magyar piacon működő webáruházak 83 százaléka eredményesebb évet zárt 2017-ben, mint egy évvel korábban. A teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 4,3 százaléka származik internetes értékesítésből. A várakozások szerint ebben az évben a tavalyihoz hasonló lehet a növekedés üteme, a kereslet stabil, a 15-18 százalékos bővülés hosszabb távon is fenntartható – jelezte Madar.
És még ez is...
-
2019. november 28.
Online vásárlás: ha nem tetszik a termék simán el lehet állni a vételtől
-
2014. május 18.
Az Allegro Group a Google-lel viaskodik
-
2013. június 3.
Synergon: a gigantikus árbevétel-növekedés ellenére veszteséges
-
2015. június 2.
Cisco: ilyen lesz a jövő II.