Jelentősen nőtt az online kereskedelem aránya Magyarországon – állítja Csath Magdolna, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem tanára. A közgazdász szerint mind többen vásárolnak az interneten Magyarországon is, ugyanakkor a kiskereskedőkre még mindig az jellemző, hogy távol maradnak a világhálótól, nem ott kínálják eladásra termékeiket. Rámutatott: a helyi piacok általában szűknek mondhatók, ezért jelenthet lehetőséget egy kiskereskedőnek az – interneten való – országos, esetleg még tágabb forgalmazás.
Next Post
Az ipar igénye és az önvezető járművek esete: mesterképzés indul a BME-n és az ELTE-n
hét febr 12 , 2018
És még ez is...
-
2015. május 6.
Egy ideig jó lesz a Hipersulisoknak
-
2012. július 11.
NETASQ: jelentős nyereség
-
2014. augusztus 7.
Technikai fejlesztésre eddig 437 milliót osztott szét az NMHH Médiatanácsa
-
2013. október 22.
Nyakunkon a karácsonyi agyrém
-
2014. augusztus 13.
Louis Vuitton vs. eBay: nyolc után ismét szent a béke
-
2012. március 28.
A UNIT4 CODA is az IBM „Év Üzleti Partnere” lett