Állítólag jelentősen nőtt az online kereskedelem

Jelentősen nőtt az online kereskedelem aránya Magyarországon – állítja Csath Magdolna, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem tanára. A közgazdász szerint mind többen vásárolnak az interneten Magyarországon is, ugyanakkor a kiskereskedőkre még mindig az jellemző, hogy távol maradnak a világhálótól, nem ott kínálják eladásra termékeiket. Rámutatott: a helyi piacok általában szűknek mondhatók, ezért jelenthet lehetőséget egy kiskereskedőnek az – interneten való – országos, esetleg még tágabb forgalmazás.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az ipar igénye és az önvezető járművek esete: mesterképzés indul a BME-n és az ELTE-n

hét febr 12 , 2018
Az ipar igényeinek kielégítésére, a dinamikusan fejlődő technológiai trendekhez igazodva két angol nyelvű mesterképzés indul szeptemberben az önvezető járművekhez kapcsolódóan. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) közlekedésmérnöki és járműmérnöki kara autonóm járműirányítási mérnök mesterszakot, az Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) informatikai kara autonóm rendszerek informatikus mesterszakot indít. Az informatikus szakemberhiány […]

Friss, ropogós