A fesztiválozók leginkább üzenetküldő alkalmazáson keresztül és vizuális tartalmakkal kommunikálnak egymással – legyen szó a baráti kapcsolattartásról vagy a randiszervezésről. A bulizók élményeiket leginkább fénykép formájában osztják meg a közösségi csatornákon. Üzenetküldő alkalmazások, telefonhívás és sms – sorrendben ezek bizonyultak a legnépszerűbb kapcsolattartási módnak a Szigeten. Egy friss, közel négyszáz, több mint negyven országból érkezett fesztiválozó megkérdezésén alapuló felmérése szerint a bulizók közel hatvan százaléka üzenetküldő alkalmazáson keresztül kommunikált barátaival az eseményen, míg az sms csupán ötven százalékánál merül fel ilyen célból. A fesztiválozók kilenctizede küldött fényképet ismerőseinek koncertélményeiről, de több mint ötven százalék videóval is tudósított az eseményről. Fényképek milliói készülhetett a fesztivál idején: a válaszadók fele több mint ötven, míg a fesztiválozók negyede száznál is több fényképet készített a hét során.
És még ez is...
-
2016. december 9.
Ez a jövő: a 10 legfontosabb fogyasztói trend 2017-ben II.
-
2015. augusztus 22.
Gőzerővel épül a Digitális Magyarország
-
2014. november 5.
Akikre büszkék vagyunk: egy éves a digitális átállás
-
2019. január 3.
Tájfunálló antennát fejlesztett a Huawei
-
2015. március 18.
Állítólag hasít az interaktív, többképernyős tévézés