A fesztiválozók leginkább üzenetküldő alkalmazáson keresztül és vizuális tartalmakkal kommunikálnak egymással – legyen szó a baráti kapcsolattartásról vagy a randiszervezésről. A bulizók élményeiket leginkább fénykép formájában osztják meg a közösségi csatornákon. Üzenetküldő alkalmazások, telefonhívás és sms – sorrendben ezek bizonyultak a legnépszerűbb kapcsolattartási módnak a Szigeten. Egy friss, közel négyszáz, több mint negyven országból érkezett fesztiválozó megkérdezésén alapuló felmérése szerint a bulizók közel hatvan százaléka üzenetküldő alkalmazáson keresztül kommunikált barátaival az eseményen, míg az sms csupán ötven százalékánál merül fel ilyen célból. A fesztiválozók kilenctizede küldött fényképet ismerőseinek koncertélményeiről, de több mint ötven százalék videóval is tudósított az eseményről. Fényképek milliói készülhetett a fesztivál idején: a válaszadók fele több mint ötven, míg a fesztiválozók negyede száznál is több fényképet készített a hét során.
És még ez is...
-
2022. március 28.
Kerül, amibe kerül: segítene a kisvállalkozásoknak a Magyar Telekom
-
2017. november 12.
Holnap rossz lesz Koktél vagy közszolgálati előfizetőnek lenni
-
2015. december 8.
Nyíregyházán valami van a levegőben: 300 megabit
-
2018. november 9.
NMHH: naponta mintegy hatmillióan hallgatnak rádiót
-
2014. szeptember 26.
Befejeződött a 112-es segélyhívószám bevezete: nem volt olcsó