A Holland Királyi Légitársaság (KLM) új szolgáltatásával az utasok repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak. Az új lehetőség tovább könnyíti az utasok dolgát, hogy minden szükséges járatinformáció pillanatok alatt kéznél legyen. A légitársaság a Messengeren keresztül a hét minden napján, a nap 24 órájában válaszol az utasok kérdéseire. „Az új szolgáltatás a Messengeren keresztül egy következő lépés volt a KLM közösségi média stratégiájában. Számunkra fontos, hogy ott legyünk jelen, ahol ügyfeleink is szabadidejüket töltik, így a Messenger és a KLM tökéletes párosítás. Tapasztalataink alapján az utasaink nyitottabbak ezen a platformon, és szívesebben osztják meg problémáikat kollégáinkkal. Tavaly már aktiváltuk a Messenger gombot a Facebook oldalunkon, hogy az utasaink személyesen kommunikálhassanak velünk. 40 százalékkal nőtt a megkeresések száma, ami azt jelenti, hogy ügyfeleink értékelik a kommunikáció ezen formáját. Most egy újabb lépést tettünk: utasaink már repülőjegyüket és egyéb utazási dokumentumot is elérhetnek a Messengeren keresztül”- nyilatkozta Pieter Elbers, a KLM elnök-vezérigazgatója.
Next Post
A Nagy Sorozatrajongó kutatás szerint még mindig a televízió az úr a nappalikban
pén ápr 1 , 2016
És még ez is...
-
2015. július 2.
Budapestre jön az „Electronic Beats City Festival”
-
2013. április 24.
Szeretteinknek ajándékozzuk az e-hulladékot
-
2012. május 24.
Keresik az év informatikai újságíróját
-
2015. október 5.
Ide fordulhatsz, ha panaszod van a szolgáltatódra
-
1988. április 7.
Francia igazolvány
-
2019. december 4.
Alaptétel: a digitalizáció nélkül nincs jövő