A kötelező gépjármű felelősségbiztosítások (kgfb) 85 százalékát, a casco biztosítások 60 százalékát, míg az utasbiztosítások 40 százalékát kötötték az ügyfelek online módon – közölte az Union Biztosító a cég felmérésének eredményét az MTI-vel. A felmérés másik eredménye az, hogy a lakosság 40 százaléka érhető el online biztosítási ajánlattal. A felmérést végzők előzetesen úgy vélték, hogy a magasabb társadalmi státuszú rétegek érhetők el elsősorban az interneten, de a valóság erre rácáfolt, mivel szinte minden autótulajdonos rendelkezik internet hozzáféréssel. Az online biztosításkötés kevésbé terjed az élet- és az egészségbiztosítások körében. A megkérdezettek azzal érveltek, hogy a hosszú távú elkötelezettségnél elengedhetetlen a személyes tanácsadás.
És még ez is...
-
2014. november 14.
Tchibo webáruház: már PayPallel is lehet fizetni
-
2013. március 18.
Hamisítás elleni harc: egységben az erő
-
2015. június 19.
IKT-konferencia: példaértékű a nyílt párbeszéd
-
2013. augusztus 14.
Vonzóbb az egzotikus nyaralás, mint egy poló
-
2014. április 18.
Pénz nem számít, ha sokáig bírja
-
2016. november 4.
Tavasszal kivirágzik a magyar internet