A kötelező gépjármű felelősségbiztosítások (kgfb) 85 százalékát, a casco biztosítások 60 százalékát, míg az utasbiztosítások 40 százalékát kötötték az ügyfelek online módon – közölte az Union Biztosító a cég felmérésének eredményét az MTI-vel. A felmérés másik eredménye az, hogy a lakosság 40 százaléka érhető el online biztosítási ajánlattal. A felmérést végzők előzetesen úgy vélték, hogy a magasabb társadalmi státuszú rétegek érhetők el elsősorban az interneten, de a valóság erre rácáfolt, mivel szinte minden autótulajdonos rendelkezik internet hozzáféréssel. Az online biztosításkötés kevésbé terjed az élet- és az egészségbiztosítások körében. A megkérdezettek azzal érveltek, hogy a hosszú távú elkötelezettségnél elengedhetetlen a személyes tanácsadás.
És még ez is...
-
2017. március 13.
Három járásban épít internetes hálózatot az OPTICON Kft.
-
2012. március 12.
Szlovákiában vesztésre áll a telefonálás
-
2013. október 8.
Kína: kétmillió cenzor
-
2012. május 7.
Mindenki a Grando.hu-hoz csatlakozik
-
2014. január 16.
Megújult a Nickelodeon weboldala
-
2013. január 21.
A ZyXEL ismét Taiwan kiválósága lett