Egyre gyakrabban kötünk biztosítást online

A kötelező gépjármű felelősségbiztosítások (kgfb) 85 százalékát, a casco biztosítások 60 százalékát, míg az utasbiztosítások 40 százalékát kötötték az ügyfelek online módon – közölte az Union Biztosító a cég felmérésének eredményét az MTI-vel. A felmérés másik eredménye az, hogy a lakosság 40 százaléka érhető el online biztosítási ajánlattal. A felmérést végzők előzetesen úgy vélték, hogy a magasabb társadalmi státuszú rétegek érhetők el elsősorban az interneten, de a valóság erre rácáfolt, mivel szinte minden autótulajdonos rendelkezik internet hozzáféréssel. Az online biztosításkötés kevésbé terjed az élet- és az egészségbiztosítások körében. A megkérdezettek azzal érveltek, hogy a hosszú távú elkötelezettségnél elengedhetetlen a személyes tanácsadás.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.