A kötelező gépjármű felelősségbiztosítások (kgfb) 85 százalékát, a casco biztosítások 60 százalékát, míg az utasbiztosítások 40 százalékát kötötték az ügyfelek online módon – közölte az Union Biztosító a cég felmérésének eredményét az MTI-vel. A felmérés másik eredménye az, hogy a lakosság 40 százaléka érhető el online biztosítási ajánlattal. A felmérést végzők előzetesen úgy vélték, hogy a magasabb társadalmi státuszú rétegek érhetők el elsősorban az interneten, de a valóság erre rácáfolt, mivel szinte minden autótulajdonos rendelkezik internet hozzáféréssel. Az online biztosításkötés kevésbé terjed az élet- és az egészségbiztosítások körében. A megkérdezettek azzal érveltek, hogy a hosszú távú elkötelezettségnél elengedhetetlen a személyes tanácsadás.
És még ez is...
-
2015. június 8.
Kinövik a vállalatok a hálózataikat
-
2018. június 19.
Az átlagmagyar százezer forinton ül
-
2019. január 4.
Meghalt Larry Roberts, az internet egyik alapító atyja
-
2012. április 12.
A magyarok kétharmada az interneten szórakozik
-
2016. június 22.
Az internetelérés növeli a boldogságot
-
2014. március 6.
Stadiont százat, ezeret: már online is lehet jegyet venni