A kötelező gépjármű felelősségbiztosítások (kgfb) 85 százalékát, a casco biztosítások 60 százalékát, míg az utasbiztosítások 40 százalékát kötötték az ügyfelek online módon – közölte az Union Biztosító a cég felmérésének eredményét az MTI-vel. A felmérés másik eredménye az, hogy a lakosság 40 százaléka érhető el online biztosítási ajánlattal. A felmérést végzők előzetesen úgy vélték, hogy a magasabb társadalmi státuszú rétegek érhetők el elsősorban az interneten, de a valóság erre rácáfolt, mivel szinte minden autótulajdonos rendelkezik internet hozzáféréssel. Az online biztosításkötés kevésbé terjed az élet- és az egészségbiztosítások körében. A megkérdezettek azzal érveltek, hogy a hosszú távú elkötelezettségnél elengedhetetlen a személyes tanácsadás.
Next Post
A leggyengébb láncszem a személyzeti politika
ked márc 27 , 2012
Szakemberek szerint feltételezhető, hogy külföldi kémek folyamatos hozzáféréssel rendelkeznek az amerikai hadsereg számítógépes hálózatához – hangzott el a Szenátus fegyveres erőkkel foglalkozó albizottságának nyilvános meghallgatásán. A támadások kiszűréséhez a rendszerhez való hozzáférés ellenőrzése – például tűzfalak és átjárók beiktatása – helyett az adatok védelmére kell összpontosítania az amerikai fegyveres erőknek […]

És még ez is...
-
2013. május 13.
Már okostelefonon is vásárlunk
-
2015. október 15.
Van élet a Safe Harbor ügy után is… még ha nehéz is
-
2015. június 26.
Elérhetetlen lesz az ügyfélkapu
-
2012. március 21.
Az internetes forgalom fele nem-emberi
-
2015. október 5.
DIGI: indul a mandula
-
2012. május 8.
Kína: ambiciózus az ötéves terv