Látogatószámban és kosárértékben erősödött a legjobban az eMag

Az eMAG áprilistól március végéig tartó 2017-2018-as pénzügyi évben az átlagos kosárérték 22 százalékkal 23 500 forintra emelkedett az előző év azonos időszakához képest – közölte az online kereskedelemmel foglalkozó társaság.

A tájékoztatás szerint az eMag webáruházat látogatók száma ez idő alatt 37 százalékkal, a vásárlók száma 21 százalékkal, a rendeléseké 16 százalékkal emelkedett. Egy felmérése szerint az eMAG vásárlók átlagosan 13 alkalommal vásároltak online az elmúlt évben, 17 százalékkal többször, mint egy átlagos online vásárló. Az eMAG közölte, bevételeinek jelentős részét továbbra is három termékkategória – a TV, a nagy háztartási gépek és fehéráruk, a mobiltelefonok – értékesítése képezi, ezek együttesen a webáruház forgalmának 55 százalékát adták a márciusban lezárt pénzügyi évben. A legjelentősebb növekedést a cipő, a női ruházati termékek, a gumiabroncs és felni, a táska és kiegészítők, valamint a férfi ruházati termékek kategóriái érték el.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A LogMeIn a vártnál nagyobb profitot ért el az első negyedévben

pén máj 11 , 2018
A LogMeIn Inc. amerikai szabvány szerinti (GAAP) nettó eredménye 29,71 millió dollárt ért el az első negyedévben, az egy évvel korábbi 18,56 millió dollárt követően, a növekedés jóval meghaladta a várakozásokat – közölte a társaság. A cég árbevétele az első negyedévben 279,2 millió dollárt tett ki, míg az előző év […]
Dollár, pénzszámláló

Friss, ropogós