Vonzóbb az egzotikus nyaralás, mint egy poló

 

Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a netezők 32 százaléka vett részt különféle márkák által kezdeményezett versenyeken és nyereményjátékokon. A kisebb vagy nagyobb ajándék ígérete az elmúlt hónap során, nemzetközi szinten az online közönség 32 százalékát aktivizálta. Leginkább Kanadában és a Dél-Afrikai Köztársaságban, továbbá Belgiumban, az Egyesült Államokban, Brazíliában és Ausztráliában nyitottak a vetélkedők és a sorsolásos játékok iránt. Magyarország ilyen szempontból a középmezőnybe tartozik. A magyar netezőknek 34 százalékát szólította meg. Hazánk esetében a 35 év alattiak a leginkább mozgósíthatóak. Vonzóbb egy egzotikus nyaralás, mintsem egy póló, de tény, ha egy márka nyereményjátékot indít, biztosan lesz jelentkező rá. Egy kellően kreatív kihívás – egy szellemes vers vagy kisfilm az adott márkáról vagy termékről -, a csábítás, hogy „akár én is lehetnék”, szárnyakat ad a kampányoknak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Támadják az okostelefonokat

csü aug 15 , 2013
  Különböző kártékony szoftverek több mint 480 millió támadását regisztrálták okostelefonok ellen 2013 első félévében Kínában, majdnem annyit, mint tavaly egész évben – áll egy kínai biztonsági szolgáltató cég hétvégén kiadott jelentésében. A 360 Mobile elnevezésű vállalat biztonsági programja több mint 450 ezer trójait, malware-t és rosszindulatú hirdetés beépülő modulját […]

Friss, ropogós