A rohamosan fejlődő távközlési technológia átalakítja a médiapiacot, benne a televíziózást is, mivel a negyedik generációs (4G) szélessávú mobilinternet terjedése a mobil eszközök felhasználóit is bevonja a médiatartalmat fogyasztók körébe – vélekednek a Telenor Magyarország jövőkutató szimpóziumán részt vevő vezető távközlési és televíziós és szakemberek. A hagyományos (lineáris) és a tetszés szerint elérhető (on demand) digitális tartalmat közvetítő tévécsatornák és média vállalatok képviselői, valamint a távközlési szakemberek egyetértettek abban, hogy a két szolgáltatási terület bár valamilyen szinten konkurál egymással, együttesen mégis eredményesebb, „nem zéró összegű játszmát” folytat. A technológiai fejlődési lehetőségek a felhasználói élmény olyan új és magas szintjét nyitják meg, amely a szolgáltatói és fogyasztói oldal hasznára is válnak — bizakodnak a szakemberek.
És még ez is...
-
2020. szeptember 6.
Magyarországon annyi a digitális rádiózásnak
-
2013. szeptember 30.
Válságadó: magyar győzelem
-
2013. november 5.
Ericsson: lovi és letöltés egyszerre
-
2016. december 13.
Meghaladta a 74 százalékot a digitális tv-előfizetések aránya
-
2016. április 4.
Egyre kevesebbet használjuk a telefont beszélgetésre