A rohamosan fejlődő távközlési technológia átalakítja a médiapiacot, benne a televíziózást is, mivel a negyedik generációs (4G) szélessávú mobilinternet terjedése a mobil eszközök felhasználóit is bevonja a médiatartalmat fogyasztók körébe – vélekednek a Telenor Magyarország jövőkutató szimpóziumán részt vevő vezető távközlési és televíziós és szakemberek. A hagyományos (lineáris) és a tetszés szerint elérhető (on demand) digitális tartalmat közvetítő tévécsatornák és média vállalatok képviselői, valamint a távközlési szakemberek egyetértettek abban, hogy a két szolgáltatási terület bár valamilyen szinten konkurál egymással, együttesen mégis eredményesebb, „nem zéró összegű játszmát” folytat. A technológiai fejlődési lehetőségek a felhasználói élmény olyan új és magas szintjét nyitják meg, amely a szolgáltatói és fogyasztói oldal hasznára is válnak — bizakodnak a szakemberek.
És még ez is...
-
2020. november 13.
A Telekom mégsem vonul ki teljesen Romániából
-
2015. november 3.
Többet költünk hírközlésre, mint kultúrára
-
2012. január 31.
A Magyar Posta nyerte a frekvencia árverést
-
2013. július 4.
A kábeles internet a menő
-
2014. március 14.
Csak az MVM-nek kellett a 450 MHz-es frekvencia, el is nyerte
-
2018. április 21.
NMHH: 48 millió forint bírság a UPC-nek