A Canon felmérése szerint egy átlagos iroda átlagos munkatársai átlagosan 51 percet (dokumentumonként hét egész percet) töltenek el (papír) iratok keresésével, az átlagos irattartó szekrények pedig az átlagos irodák 15 százalékát foglalják el átlagosan. A GKINet 2012-es kutatása szerint csupán a hazai középvállalatok negyede használ dokumentum-kezelő rendszert (DMS), a többi cég pedig még mindig iktatókönyvet vagy táblázatkezelő programot vesz igénybe erre a célra.
És még ez is...
-
2012. április 4.
E-aláírást szeretnének a képviselők
-
2013. október 17.
Most jó dél-alföldinek lenni
-
2016. március 30.
Jó hír a daganatos betegnek
-
2020. november 2.
Szabadulószobára is jutott az uniós támogatásból
-
2024. január 31.
Digitális biztosításközvetítő platform indult
-
2021. április 27.
Magyar hardver és szoftver az üstökösvadász űrszondában