Az Ipsos Zrt. friss kutatása szerint a Jófogás.hu a rövidebb időintervallumon belüli sikeres eladásokat tekintve jóval hatékonyabb, mint a konkurens oldal, habár az is kiderült, hogy kis mértékben jobb megítélést társítottak az Apródhoz a felhasználók. Ennek ellenére a Jófogáson a meghirdetett termékeket hamarabb el lehet adni. A két oldalt közel azonos arányban látogatják a hirdetők, csupán 8 százalékos eltérés van az Apród javára. (Jófogás 67 százalék, Apród 75 százalék) Az Apród.hu-n egyébként valamennyivel nagyobb az aránya azoknak a hirdetőknek, akik egyszerre több cikket kínálnak eladásra. (Jófogás 63 százalék, Apród 70 százalék), illetve a felhasználói kevésbé használnak párhuzamosan egyéb hirdetési oldalt termékük értékesítésre. A hatékonyság azonban más képet mutat: a Jófogáson ugyanannyi idő alatt jóval több potenciális vásárló vette fel a kapcsolatot az eladókkal (62 százalék vs. 51 százalék). Az Apródon a kapcsolatfelvétel esélye nagyobb, mert több eladó felé jeleztek vissza, viszont nagyobb volt a csalók, illetve komolytalan érdeklődők aránya. A Jófogáson az Apródhoz hasonló arányban kerültek a portékák értékesítésre, de a Jófogás esetében jóval gyorsabban sikerült gazdát cserélniük. Míg a Jófogás az összes értékesített cikk 41 százaléknak eladását három napon belül biztosította, addig az Apród esetében a három napon belüli értékesítési hatékonyság 32 százalékos volt. Az egy héten belüli eladásokat tekintve még nagyobb a különbség a két weboldal között: az összes meghirdetett termék közül a Jófogás 71 százalékot, míg az Apród 54 százalékot értékesített egy héten belül.
És még ez is...
-
2014. augusztus 27.
Invitel: lazulás szilveszterig
-
2021. január 9.
Vodafone: újabb rekordot döntött az mobilinternetezés 2020-ban
-
2013. október 2.
Évente 150 csecsemő életét menthetik meg
-
2020. március 14.
A NÚSZ Zrt. korszerűsíti az útdíjfizetési rendszert Ecuadorban
-
2016. május 23.
Kara: pályaorientációs program is indul