A nemzetközi szolgáltatóközpontok (SSC – Shared Service Center) továbbfejlődését mind erőteljesebben akadályozza az, hogy egyre nehezebb megfelelő szakembert találni ezekre a speciális készségeket igénylő pozíciókra. A BDO Magyarország szerint a szolgáltatóközpontok nagyfokú nemzetközi beágyazottsága folytán a leendő szakemberekkel szemben támasztott legfontosabb követelmény az angol, valamint egy további európai nyelv biztos ismerete. Az egyes pozíciók az erősen specializált feladatkörök miatt általában nem tesznek szükségessé általános rálátást az egész szakterületre, ugyanakkor olyan sajátos kompetenciákat kívánnak meg, mint a precizitás és gyorsaság, az önállóság, az alkalmazkodóképesség, illetve a szabályoknak való pontos megfelelés képessége.
És még ez is...
-
2017. január 24.
Rékasi a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
-
2015. augusztus 10.
Kiderült kiknek sikerült az élet
-
2012. szeptember 20.
Nokia: egyelőre vége az elbocsátásoknak Komáromban
-
2014. szeptember 5.
Weisz Fanni és társai távoztak a Vodafone-tól
-
2022. szeptember 17.
Demeter a Frontirához igazolt
-
2017. március 29.
Friedl otthagyta a Microsoftot és a Magyar Telekomhoz igazolt