A nemzetközi szolgáltatóközpontok (SSC – Shared Service Center) továbbfejlődését mind erőteljesebben akadályozza az, hogy egyre nehezebb megfelelő szakembert találni ezekre a speciális készségeket igénylő pozíciókra. A BDO Magyarország szerint a szolgáltatóközpontok nagyfokú nemzetközi beágyazottsága folytán a leendő szakemberekkel szemben támasztott legfontosabb követelmény az angol, valamint egy további európai nyelv biztos ismerete. Az egyes pozíciók az erősen specializált feladatkörök miatt általában nem tesznek szükségessé általános rálátást az egész szakterületre, ugyanakkor olyan sajátos kompetenciákat kívánnak meg, mint a precizitás és gyorsaság, az önállóság, az alkalmazkodóképesség, illetve a szabályoknak való pontos megfelelés képessége.
És még ez is...
-
2013. április 3.
Qualysoft: Simon átvette a stafétabotot
-
2023. április 10.
Husseinivel erősít a CETIN Csoport
-
2019. december 9.
450 fős elbocsátás a Magyar Telekomnál
-
2016. január 14.
Változások az Adaptive Mediánál
-
2014. október 27.
A d-codez-hez igazolt Dely