Magas, 11,4 százalékos árbevétel növekedést ért el 2017 második negyedévében a UPC Magyarország. Az előfizetések összesített száma elérte az 1,989 milliót, ami 6,7 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A lakossági és üzleti ügyfelek száma megközelíti a 836 ezret, ami 11 ezres növekedést jelent 2017. március és június között. A szélessávú internet előfizetések száma 40 500-zal növekedett és így elérte a 645 300-at, míg a digitális tévé előfizetések száma 673 100-ra növekedett, ami 17 ezer új előfizetőt jelent az előző év azonos időszakához képest. A mobil előfizetések száma június végére megközelítette a 75 ezret.
És még ez is...
-
2018. július 6.
Bővíti budapesti irodáját a LogMeIn
-
2019. április 24.
Az Amazon bezárja kínai online piacterét
-
2012. június 12.
Haldoklik a hazai nyomtató piac
-
2019. szeptember 28.
Újabb 2,5 milliárd forinttal támogatnak a magyar polgárok egy amerikai multit
-
2015. július 12.
Szakmányban alázza a vetélytársait az LG