Az Amazon bezárja kínai online piacterét

Az Amazon közölte, hogy bezárja a kínai internetes piacterét, az Amazon.cn-t, így a helyi kereskedők nem értékesíthetik majd itt a termékeiket. A társaság szóvivője hangsúlyozta, hogy azok az eladók, akik Kínán kívül náluk akarják eladni az eszközeiket, azt megtehetik majd az Amazon Global Selling rendszeren keresztül. A szóvivő hozzátette, hogy Kínában az Amazon Global Store és a Global Selling kiépítésére, valamint a Kindle elektronikus könyvek és az online tartalmak értékesítésére fognak összpontosítani. Emellett az Amazon Web Services felhőkörnyezeti szolgáltatása is elérhető marad.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kampány indul a vezetés közbeni mobilozás visszaszorításáért

sze ápr 24 , 2019
Kampányt indít a vezetés közbeni mobilhasználat visszaszorításáért az ORFK Országos Baleset-megelőzési Bizottsága (OBB) és az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. Szombat Tamás, az Aegon vezérigazgató-helyettese azt mondta, online kutatásukban a megkérdezettek negyven százaléka válaszolta, hogy rendszeresen használ mobilt vezetés közben. Tízből nyolcan pedig ismernek olyan sofőrt, aki a volánnál ülve […]