UPC Magyarország: klassz 2017 második negyedévi eredmények

Magas, 11,4 százalékos árbevétel növekedést ért el 2017 második negyedévében a UPC Magyarország. Az előfizetések összesített száma elérte az 1,989 milliót, ami 6,7 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A lakossági és üzleti ügyfelek száma megközelíti a 836 ezret, ami 11 ezres növekedést jelent 2017. március és június között. A szélessávú internet előfizetések száma 40 500-zal növekedett és így elérte a 645 300-at, míg a digitális tévé előfizetések száma 673 100-ra növekedett, ami 17 ezer új előfizetőt jelent az előző év azonos időszakához képest. A mobil előfizetések száma június végére megközelítette a 75 ezret.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

DeOS: zsarolás helyett rombolás

pén aug 11 , 2017
A Cisco közzétette évközi kiberbiztonsági jelentését, amely többek között a fenyegetések gyors változására és a „destruction of service” (DeOS) támadások veszélyeire hívja fel a figyelmet. A DeOS támadások elsődleges célja a rombolás: tönkretehetik a szervezetek biztonsági mentéseit és a támadások utáni visszaállításhoz szükséges egyéb védelmi megoldásokat. Az olyan kibertámadások, mint […]
Ács György Cisco

Friss, ropogós