A weboldallal rendelkező kkv-k háromnegyede számára a vevőszerzés, a konverzió növelése, az elérhetőség javítása és a meglévő ügyfélkör lemorzsolódásának csökkentése jelenti a fő kihívásokat. Azok, akik már a megoldásokat keresik, úgy gondolják, hogy ki kell tűnniük a konkurencia közül, de nem igazán tudják hogyan, ezért keresnek egy „értékteremtő fegyvert. „A cégvezetők 75 százaléka az ügyfélkezelés minőségének javításában, a közvetlen személyes kapcsolattartásban látja a problémák megoldását.”– állítja Faragó Péter, a Skawa Innovation társtulajdonosa, az IngyenHívó online értékesítési szakembere. Az IngyenHivo.hu munkatársai az elmúlt hónapban közel kétszáz olyan magyar kkv-t, kérdeztek meg, melyek online ügyfélszerzési hatékonyságuk fejlesztésén dolgoznak. A felmérés alapján kiderült, hogy a hazai cégtulajdonosok 40 százaléka a konverzió növelésében látja a legnagyobb feladatot, míg kétharmaduk pedig új vevőket szeretne találni, és bár oldaluk látogatottsága kiemelkedő, mégsem tudják növelni a valóban vásárló ügyfélszámot. A válaszadók több mint egyötöde a konkurenciától való megkülönböztetésben és különleges szolgáltatásokban látják a kulcsot üzletük fellendüléséhez.
És még ez is...
-
2014. február 27.
GTS: csökkenő forgalom, növekvő eredmény
-
2016. április 4.
Blama: svéd cég kapta a magyar társaságoknak kiírt innovációs díjat
-
2014. április 18.
Új frekvenciákat és a reszlit is meghírdették
-
2016. június 6.
Invitel content marketing: arany- és ezüsteső
-
2020. szeptember 30.
Magyarország kétmilliárd forinttal segíti a Lenovo első európai gyárának felépítését
-
2019. július 23.
Korrupció: nagyon olcsón úszta meg a Microsoft Magyarország