Nem tudják a kkv-k, hogyan tűnjenek ki

A weboldallal rendelkező kkv-k háromnegyede számára a vevőszerzés, a konverzió növelése, az elérhetőség javítása és a meglévő ügyfélkör lemorzsolódásának csökkentése jelenti a fő kihívásokat. Azok, akik már a megoldásokat keresik, úgy gondolják, hogy ki kell tűnniük a konkurencia közül, de nem igazán tudják hogyan, ezért keresnek egy „értékteremtő fegyvert. „A cégvezetők 75 százaléka az ügyfélkezelés minőségének javításában, a közvetlen személyes kapcsolattartásban látja a problémák megoldását.”– állítja Faragó Péter, a Skawa Innovation társtulajdonosa, az IngyenHívó online értékesítési szakembere. Az IngyenHivo.hu munkatársai az elmúlt hónapban közel kétszáz olyan magyar kkv-t, kérdeztek meg, melyek online ügyfélszerzési hatékonyságuk fejlesztésén dolgoznak. A felmérés alapján kiderült, hogy a hazai cégtulajdonosok 40 százaléka a konverzió növelésében látja a legnagyobb feladatot, míg kétharmaduk pedig új vevőket szeretne találni, és bár oldaluk látogatottsága kiemelkedő, mégsem tudják növelni a valóban vásárló ügyfélszámot. A válaszadók több mint egyötöde a konkurenciától való megkülönböztetésben és különleges szolgáltatásokban látják a kulcsot üzletük fellendüléséhez.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kroó a Canon élén

csü márc 1 , 2012
A Canon Europe magyarországi leányvállalata új ügyvezető igazgatót nevezett ki Kroó Győző személyében, aki március 1-től irányítja a Canon Hungária Kft-t. A szakember 1983-ban végzett a Budapesti Műszaki Egyetem Villamosmérnöki karának mérés- és műszertechnika szakán, majd tíz évet töltött hardverfejlesztő mérnökként a Központi Fizikai Kutatóintézetében (KFKI). Első vezetői tapasztalatait a Digitalnál szerezte, ahol az értékesítésért felelős kereskedelmi […]

Friss, ropogós