Annak ellenére, hogy a magyar vásárlók több mint fele nyitott arra, hogy online vegyen napi fogyasztási cikket, a lakosság 62 százaléka – ami a globális átlagnál egy százalékkal magasabb – fontosnak tartja, hogy élelmiszerboltban szerezze be a szükséges termékeket – derült ki a Nielsen napokban közzétett kutatásából. A magyarok többsége, 52 százaléka szerint az élelmiszerek vásárlása kellemes bolti időtöltés saját maga, illetve családja számára. A felmérés szerint összességében vegyi termékeket többen terveznek venni a neten, mint élelmiszert, Magyarországon a válaszadók legnagyobb arányban tusfürdőt, kozmetikumot és dezodort vennének. A kutatás rámutatott arra is, hogy az interneten vásárló megkérdezettek többsége házhoz szállítás helyett az üzletben, illetve más helyszínen személyesen veszi át az online megrendelt terméket.
És még ez is...
-
2017. február 12.
QNAP – IFTTT összefogás a NAS-ok hatékonyságának növeléséért
-
2012. április 17.
Megkezdődött a MegaUpload megapere
-
2021. szeptember 13.
Dobó büszke arra, hogy Debrecenben csak két helyen lesz 5G
-
2019. december 20.
A Shutterstock eltávolította az Oroszország által kifogásolt képet