UPC: fél évig, fél áron

oldtvA UPC Direct szeptember 4-étől indította el a „Fél évig, fél áron” elnevezésű kedvezményes előfizetői kampányát, amelyben – többek között – három legkedveltebb műholdas TV-csomagját különböző konstrukciókban, fél évig fél áron teszi elérhetővé. A műholdas szolgáltató Direct Medium és Direct+ csatornacsomagjai csak smart kártyával valamint smart kártyával és mediaboxszal is megrendelhetőek, és mindkét konstrukció esetében érvényes a fenti kedvezmény. A SuperPak csomagra smart kártya és DVR mediabox konstrukcióban fizethetnek elő az ügyfelek fél évig fél áron. Emellett a felvétel funkciót biztosító Direct DVR, a 11 HD csatornát tartalmazó Direct HD és a két mozicsatornás FilmBox Pak prémiumcsomagok is hat hónapon keresztül érhetőek el fél áron.

A Direct Medium a szolgáltató „leggazdaságosabb” csomagjának számít 65 csatornájával, amely az egész családnak nyújt szórakozást gyerek-, szórakoztató-, ismeretterjesztő-, és zenecsatorna kínálatával. A Direct+-nál már 88-ra nő a csatornaválaszték, még több sportcsatornával, ráadásul ebben már megtalálhatóak az AXN, Discovery és a Viasat adók is. Így méltán ez a „legnépszerűbb” csatornaválogatása a UPC Directnek. A luxuskivitelű tévézést a maga 101 csatornájával a SuperPak összeállítás nyújtja. A „legszórakoztatóbb” csomag elnevezést kiérdemelt SuperPak-ot 12 HD csatorna és a DVR funkció teszi teljessé.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Európai infokommunikációs ötletverseny indult

hét szept 8 , 2014
ShareTweetPinShareEurópai infokommunikációs ötletverseny indult, amelyre szeptember 30-ig lehet pályázni több témában. A kategóriánkénti fődíj 15-40 ezer euró készpénz – közölte a versenyt szervező EIT ICT Labs Magyar Nemzeti Társult Csomópont az MTI-vel. A szervezők közleményéből kiderül: az Idea Challenge nevű ötletversenyre bármely uniós országból jelentkezhetnek magánszemélyek, vállalkozók, startupok, csapatok. A […]
startup, innováció

És még ez is...