Elmaradott népség vagyunk: még mindig boltban vásárolunk

online-vasarlas-shoppingAnnak ellenére, hogy a magyar vásárlók több mint fele nyitott arra, hogy online vegyen napi fogyasztási cikket, a lakosság 62 százaléka – ami a globális átlagnál egy százalékkal magasabb – fontosnak tartja, hogy élelmiszerboltban szerezze be a szükséges termékeket – derült ki a Nielsen napokban közzétett kutatásából. A magyarok többsége, 52 százaléka szerint az élelmiszerek vásárlása kellemes bolti időtöltés saját maga, illetve családja számára. A felmérés szerint összességében vegyi termékeket többen terveznek venni a neten, mint élelmiszert, Magyarországon a válaszadók legnagyobb arányban tusfürdőt, kozmetikumot és dezodort vennének. A kutatás rámutatott arra is, hogy az interneten vásárló megkérdezettek többsége házhoz szállítás helyett az üzletben, illetve más helyszínen személyesen veszi át az online megrendelt terméket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Allied Telesis - Kaspersky Lab együttműködés

hét máj 4 , 2015
A biztonságos IP/Ethernet hálózati megoldásokat szállító, valamint piacvezető az IP Triple Play hálózatok telepítő Allied Telesis bejelentette, hogy a Kaspersky Lab-re esett a választása, hogy malware- és vírusirtó technológiát szolgáltasson az újgenerációs tűzfalaihoz. A legújabb nagyteljesítményű platformok, valamint a rosszindulatú programok egész sora ellen átfogó védelmet biztosító Kaspersky Anti-Virus és […]