Annak ellenére, hogy a magyar vásárlók több mint fele nyitott arra, hogy online vegyen napi fogyasztási cikket, a lakosság 62 százaléka – ami a globális átlagnál egy százalékkal magasabb – fontosnak tartja, hogy élelmiszerboltban szerezze be a szükséges termékeket – derült ki a Nielsen napokban közzétett kutatásából. A magyarok többsége, 52 százaléka szerint az élelmiszerek vásárlása kellemes bolti időtöltés saját maga, illetve családja számára. A felmérés szerint összességében vegyi termékeket többen terveznek venni a neten, mint élelmiszert, Magyarországon a válaszadók legnagyobb arányban tusfürdőt, kozmetikumot és dezodort vennének. A kutatás rámutatott arra is, hogy az interneten vásárló megkérdezettek többsége házhoz szállítás helyett az üzletben, illetve más helyszínen személyesen veszi át az online megrendelt terméket.
És még ez is...
-
2018. január 3.
Hét trend, amire 2018-ban számíthatunk VI.
-
2016. augusztus 26.
Lepaktált a Kaspersky a VMware-rel
-
2021. december 1.
232 milliárd forintért kelt el a DIGI
-
2016. november 21.
Az eMAG feketék örökbefogadására bíztat
-
2018. március 8.
Az Amazon a legértékesebb márka
-
2015. szeptember 25.
Csúcson az IBM