A Xerox felmérése szerint a vásárlók több mint a fele (51 százalék) tökéletesen elégedett azzal, ha a technológiai, szórakoztatóelektronikai és telekommunikációs eszközparkja egyetlen márka termékeiből áll össze. Ugyanakkor a válaszadók mindössze 37 százaléka gondolja úgy, hogy ez 2025-ben is így lesz. A kutatásból kiderül, hogy a felhasználók negyven százaléka már vásárolt legalább két azonos márkájú, de különböző technológiai feladatot ellátó eszközt a saját háztartásába. Továbbá közel fele azoknak (43 százalék), akik egy márka mellett tették le a voksukat, elsősorban ugyanazt a kiválasztott márkát keresik akkor is, ha telekommunikációs, vagy szórakoztatóelektronikai termékeket szeretnének vásárolni.
És még ez is...
-
2013. december 27.
Kína: nyitás a távközlés területén
-
2016. január 23.
75 millióért követik a Neptunt
-
2016. január 22.
Egyesíti erejét s Nomura és a Xerox
-
2016. szeptember 14.
Digitális kőkorszakban élnek a magyar vállalkozások, de van segítség
-
2014. április 2.
KSH: kilóg a sorból a számítástechnika
-
2014. március 7.
Megtört a Getty Images