A Xerox felmérése szerint a vásárlók több mint a fele (51 százalék) tökéletesen elégedett azzal, ha a technológiai, szórakoztatóelektronikai és telekommunikációs eszközparkja egyetlen márka termékeiből áll össze. Ugyanakkor a válaszadók mindössze 37 százaléka gondolja úgy, hogy ez 2025-ben is így lesz. A kutatásból kiderül, hogy a felhasználók negyven százaléka már vásárolt legalább két azonos márkájú, de különböző technológiai feladatot ellátó eszközt a saját háztartásába. Továbbá közel fele azoknak (43 százalék), akik egy márka mellett tették le a voksukat, elsősorban ugyanazt a kiválasztott márkát keresik akkor is, ha telekommunikációs, vagy szórakoztatóelektronikai termékeket szeretnének vásárolni.
És még ez is...
-
2020. július 13.
Akvizícióval erősít a SUSE
-
2012. október 31.
Cyberoammal erősít a Sicontact
-
2014. május 14.
Ezerszámra kapcsolják le a honlapokat
-
2015. november 15.
A Margaréta ismét elindul világot látni
-
2019. április 2.
A felére csökkenhet az idén a Videoton csoport árbevétel-növekedése
-
2014. december 23.
A sorállás-fóbia pörgeti az e-kereskedelmet