A vásárlók egyre kevésbé hűségesek

bevasarlokosarA Xerox felmérése szerint a vásárlók több mint a fele (51 százalék) tökéletesen elégedett azzal, ha a technológiai, szórakoztatóelektronikai és telekommunikációs eszközparkja egyetlen márka termékeiből áll össze. Ugyanakkor a válaszadók mindössze 37 százaléka gondolja úgy, hogy ez 2025-ben is így lesz. A kutatásból kiderül, hogy a felhasználók negyven százaléka már vásárolt legalább két azonos márkájú, de különböző technológiai feladatot ellátó eszközt a saját háztartásába. Továbbá közel fele azoknak (43 százalék), akik egy márka mellett tették le a voksukat, elsősorban ugyanazt a kiválasztott márkát keresik akkor is, ha telekommunikációs, vagy szórakoztatóelektronikai termékeket szeretnének vásárolni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Zsaroló rohadékok: két típusuk van, az egyik rusnyább mint a másik

ked dec 22 , 2015
Egy zsaroló vírus (angolul ransomware) ugyanazt teszi elektronikus formában, mint egy hagyományos bűnöző: elvesz tőlünk valamit, majd pénzt kér azért, hogy visszaadja. Ezek a kártevők két fő típusba sorolhatóak: az első a titkosító trójaiak, a második pedig a képernyőzárak. A titkosító trójaiak módszeresen végigsöpörnek a merevlemezen, és úgy módosítják a […]
ransomware