Lassul a növekedés a magyar internetes kiskereskedelemben, ugyanakkor a belföldi online piac bevétele csaknem 18 százalékkal emelkedett 2017-ben az előző évhez képest, így háromszor akkora bővülést ért el, mint a kiskereskedelem — állítja Madar Norbert, a GKI Digital üzletágvezetője. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása szerint, tavaly az online piac forgalma megközelítette a 365 milliárd forintot, a lassuló növekedés ellenére a magyar piacon működő webáruházak 83 százaléka eredményesebb évet zárt 2017-ben, mint egy évvel korábban. A teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 4,3 százaléka származik internetes értékesítésből. A várakozások szerint ebben az évben a tavalyihoz hasonló lehet a növekedés üteme, a kereslet stabil, a 15-18 százalékos bővülés hosszabb távon is fenntartható – jelezte Madar.
És még ez is...
-
2021. március 2.
Optikában pályacsúcsot döntött a Magyar Telekom
-
2013. május 30.
Áprilisban is a Magyar Telekom az élen
-
2013. augusztus 6.
KSH: megállt a számítógépek exportárának csökkenése
-
2013. május 28.
SAP: annyi a biztosítási csalóknak
-
2017. december 31.
Vámos György: az online kiskereskedelem idén húsz százalékkal bővül