Különdíjas lett az EDF DÉMÁSZ mobiltelefonos ügyfélszolgálata

EDF-DEMASZ- Ugyfelszolgalat-alkalmazasAz EDF DÉMÁSZ Ügyfélszolgálat alkalmazás 2015-ben elnyerte az Év applikációja különdíjat! A zsűri a következőképp értékelte az alkalmazást: “Megszoktuk, hogy a közműszolgáltatók ügyfél kommunikációja többnyire életidegen, bonyolult űrlapokkal és érthetetlen szakkifejezésekkel van kikövezve. Ezzel szakít látványosan az EDF DÉMÁSZ megoldása: egységes vizuális környezet, magyarázó grafikák, érthető nyelvezet, könnyen kezelhető funkciók jellemzik. Aki igyekezett már sötétben feljegyezni villanyóra-állást, imádni fogja ezt az appot”.

Az alkalmazásban a következő funkciók érhetők el:
– Mérőállás bejelentés
– Számlák megtekintése és kifizetése
– Értesítések beállítása
– Részszámla módosítása
– Adatmódosítás (levelezési cím és telefonszám)
– Hírek
– Ajánlatok

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kínai és francia kormányzati tanúsítvány a Samsung KNOX rendszernek

hét jan 18 , 2016
A Samsung Electronics KNOX platformja megkapta a China Information Security Certification Center (ISCCC) és a francia National Agency of Computer Security (ANSSI) szervezetek biztonsági megoldásoknak szóló tanúsítványait. A Samsung a két társasággal szorosan együttműködve fejlesztette tovább tanúsítási eljárásait, az eszközökkel szemben támasztott követelményeket és a biztonsági sztenderdeket is beleértve. Ezáltal […]
Samsung

Friss, ropogós