Yettel: az ügyfeleink indítsák újra a telefonjukat

YettelAkadozott a Yettel szolgáltatása szombat délelőtt, de a vállalat szerint már elhárították a problémát, és azt kérik, hogy az ügyfelek indítsák újra a készüléküket, vagy helyezzék azokat repülőgép üzemmódba, majd vissza. Egyed Gábor, a Yettel Magyarország Zrt. senior pr-tanácsadója azt közölte, hogy tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfeleik akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban. A hibát szorgos munkával elhárították.


 

Next Post

Miket beszélnek? Vaher: az adatok mennyisége meghaladja az ember kognitív képességeit

vas ápr 24 , 2022
Az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) konferenciáján, a SMART 2022-őn aktuális témáról szólt Kuuno Vaher, az AstraZeneca Közép-Európai Cluster igazgatójának előadása, aki az egészségügy legfontosabb trendjeit, kockázatait és problémáit vázolta fel a COVID-válság tükrében. A szakember szerint az egészségügyben felhalmozott adatok mennyisége már bőven meghaladja az ember kognitív […]
Kuuno Vaher

Friss, ropogós