A karácsonyi és szilveszteri jókívánságok küldésére az online felületek voltak a legnépszerűbbek 2015-ben. A Vodafone mobilinternet-forgalma az öt ünnepi napon – december 24-25-26-án, december 31-én és január 1-jén – közel negyven százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit. A szolgáltató ügyfelei ugyanakkor 3,5 százalékkal kevesebb szöveges üzenetet (sms) küldtek karácsonykor és szilveszterkor, mint egy évvel korábban, míg az mms-ek száma 26,5 százalékkal haladta meg az előző évit. A telefonhívások száma az előző évhez képest héttized százalékkal csökkent a karácsonyi, szilveszteri időszakban, ugyanakkor – valószínűleg a korlátlan csomagoknak és a családon belüli díjmentes hívások lehetőségének – a hívások átlagosan tizenöt százalékkal hosszabbak lettek. A Vodafone ügyfelei összesen 13,2 millió sms-t és 165 ezer mms-t küldtek, és 17,8 millió hívást indítottak.
És még ez is...
-
2019. október 29.
Az év legügyfélbarátabb mobilszolgáltatója cím már a DIGI-é
-
2013. április 3.
Brutális leértékelés a Vodafone-nál
-
2014. augusztus 13.
A Szigeten mutatják be a „Jeles” alkalmazást
-
2015. január 7.
Nagyot nőtt a szilveszteri netforgalom
-
2016. március 7.
Lassul az okostelefon világpiac növekedése
-
2013. augusztus 15.
A tajvaniak nagyon kötődnek az okostelefonjukhoz