Vezetőváltás az Ipsosnál

 

Melles Katalin irányítja az Ipsos Zrt. Media, Content&Technology Üzletágát 2013. június 1-jétől. Az eddigi vezető, Gábos Zsuzsa távozik ebből a pozícióból és saját vállalkozásba kezd. Melles több mint tíz éves tapasztalattal rendelkezik a médiakutatás területén. 2000-ben a Netsurvey Internetkutató Intézetnél kezdte pályafutását, majd 2004-től a Ringier kutatási osztályán dolgozott. 2008-ban csatlakozott az Ipsoshoz kutatásvezetőként, majd 2011-ben az médiakutatási osztály ügyfélkapcsolati vezetője lett. Az ad hoc kutatások koordinációja mellett  többek között az olvasottsági és a rádiós közönségmérésért volt felelős, illetve üzletfejlesztési feladatok tartoztak hozzá. Az elmúlt években több szindikált projektet is irányított és számos hazai médiapiaci konferencián tartott előadást különböző témákban (többek közt Product placement; Kidcomm kutatás-sorozat, Üzleti Döntéshozók Médiaanalízise, Marketing Mood Barometer, Gyerekek médiareprezentációja a sajtóban). Gábos több mint huszonkét év után döntött a távozás mellett, önálló vállalkozást indít az eddigi tevékenységi területétől független szegmensben. A Kreatív marketingkommunikációs szaklap a közelmúltban beválasztotta a húsz nő közé, akire figyelni kell a kommunikációs iparban.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Ericsson: egymilliárd előfizető

pén máj 24 , 2013
Az Ericsson már egymilliárd előfizető számára nyújt menedzselt szolgáltatást — jelentette be a svéd társaság. Az Ericsson az Experience Centric Managed Services (Élményközpontú Menedzselt Szolgáltatások) modellje a szolgáltatók számára olyan előnyöket nyújt, mint például a folyamatos szolgáltatásfejlesztés, új szolgáltatások lerövidült piacra kerülése, műszaki kompetenciákhoz való hozzáférés és a felhasználói élmény […]

Friss, ropogós