Ericsson: egymilliárd előfizető

Az Ericsson már egymilliárd előfizető számára nyújt menedzselt szolgáltatást — jelentette be a svéd társaság. Az Ericsson az Experience Centric Managed Services (Élményközpontú Menedzselt Szolgáltatások) modellje a szolgáltatók számára olyan előnyöket nyújt, mint például a folyamatos szolgáltatásfejlesztés, új szolgáltatások lerövidült piacra kerülése, műszaki kompetenciákhoz való hozzáférés és a felhasználói élmény közös fejlesztése. Az Ericsson összesen több mint egymilliárd dollárt fektetett be a menedzselt szolgáltatások nyújtását biztosító eszközök és folyamatok fejlesztésébe és globális szolgáltató központokat hozott létre Romániában, Mexikóban, Indiában valamint Kínában, amelyek világszerte számos hálózat számára nyújtanak távoli menedzselt szolgáltatásokat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Új Sony bolt nyílt a Pólus Centerben

pén máj 24 , 2013
  A budapesti Pólus Centerben található Media Markt részeként, különálló üzlethelyiségben nyitotta meg kapuit az új Sony márkabolt, ahol az érdeklődők teljes körűen tesztelhetik a termékek funkcióit, és kipróbálhatják a készülékek közötti egyérintéses kommunikációt. A legújabb Sony termékeket bemutató üzletben szakmailag felkészített értékesítők segítségével megismerhetők az egyes eszközök funkciói és […]

Friss, ropogós