Az Ericsson már egymilliárd előfizető számára nyújt menedzselt szolgáltatást — jelentette be a svéd társaság. Az Ericsson az Experience Centric Managed Services (Élményközpontú Menedzselt Szolgáltatások) modellje a szolgáltatók számára olyan előnyöket nyújt, mint például a folyamatos szolgáltatásfejlesztés, új szolgáltatások lerövidült piacra kerülése, műszaki kompetenciákhoz való hozzáférés és a felhasználói élmény közös fejlesztése. Az Ericsson összesen több mint egymilliárd dollárt fektetett be a menedzselt szolgáltatások nyújtását biztosító eszközök és folyamatok fejlesztésébe és globális szolgáltató központokat hozott létre Romániában, Mexikóban, Indiában valamint Kínában, amelyek világszerte számos hálózat számára nyújtanak távoli menedzselt szolgáltatásokat.
És még ez is...
-
2013. november 15.
Spamben fuldokolnak a kínai mobilhasználók
-
2012. február 21.
Modernizálja hálózatát a MT
-
2013. március 13.
Szülők vs. csemeték: lehetetlen küldetés
-
2012. július 1.
Vodafone: csökkenő roaming tarifák
-
2012. augusztus 24.
T-Mobile: 3G a metró minden bugyrában
-
2016. február 24.
A Telenor MasterPass-képes mobiltárcát vezetett be