Az Ericsson már egymilliárd előfizető számára nyújt menedzselt szolgáltatást — jelentette be a svéd társaság. Az Ericsson az Experience Centric Managed Services (Élményközpontú Menedzselt Szolgáltatások) modellje a szolgáltatók számára olyan előnyöket nyújt, mint például a folyamatos szolgáltatásfejlesztés, új szolgáltatások lerövidült piacra kerülése, műszaki kompetenciákhoz való hozzáférés és a felhasználói élmény közös fejlesztése. Az Ericsson összesen több mint egymilliárd dollárt fektetett be a menedzselt szolgáltatások nyújtását biztosító eszközök és folyamatok fejlesztésébe és globális szolgáltató központokat hozott létre Romániában, Mexikóban, Indiában valamint Kínában, amelyek világszerte számos hálózat számára nyújtanak távoli menedzselt szolgáltatásokat.
Next Post
Új Sony bolt nyílt a Pólus Centerben
pén máj 24 , 2013
A budapesti Pólus Centerben található Media Markt részeként, különálló üzlethelyiségben nyitotta meg kapuit az új Sony márkabolt, ahol az érdeklődők teljes körűen tesztelhetik a termékek funkcióit, és kipróbálhatják a készülékek közötti egyérintéses kommunikációt. A legújabb Sony termékeket bemutató üzletben szakmailag felkészített értékesítők segítségével megismerhetők az egyes eszközök funkciói és […]

És még ez is...
-
2016. november 19.
1200 megabites mobiltechnológiát teszteltek Budapesten
-
2012. szeptember 10.
Zalaegerszegen bukott le a telefonmaffia
-
2020. július 29.
Google szolgáltatásokkal érkezett meg a HONOR 20e okostelefon
-
2016. március 22.
Vodafone: ADSL helyett fizess elő inkább 4G-re
-
2021. január 29.
Frekvenciatender: a Vadafone 58 MHz-et szerzett
-
2012. március 19.
Túlterheltséggel járhat az információdömping