Továbbfejlesztették a VOLÁNBUSZ online jegy- és bérletértékesítési rendszerét

mobilÚj kényelmi szolgáltatásokkal bővült a EMKISZ Első Magyar Közlekedési Informatikai Szolgáltató Zrt. által a VOLÁNBUSZ Zrt.-nél korábban kialakított internetes jegy– és bérletértékesítési rendszer. A szerkezetében és formátumában is megújult online értékesítési felületek lényegesen megkönnyítik az internetes jegyvásárlást az utasok számára. A fejlesztés eredményeképp a belföldi és nemzetközi online menetjegy-értékesítési felületek felhasználóbarátabbak lettek, formátumukat mobileszközökre is optimalizálták. A belföldi járatok esetében mostantól nem szükséges kinyomtatni az elővételben megvásárolt jegyet, hanem elegendő azt felmutatni a járművön az utas mobiltelefonján vagy tabletjén.

A nemzetközi viszonylatok esetében már eddig is elérhető elektronikus számlázási szolgáltatást kiterjesztették a belföldi járatokra is, így az utasok a vásárlás során megadott számlázási adatok alapján automatikusan megkapják a teljes árú menetjegyekről kiállított elektronikus számlát, azért nem kell külön befáradniuk a társaság pénztáraihoz. További újdonság, hogy a külföldi utasok számára a belföldi jegy- és bérletértékesítési felület teljes mértékben elérhetővé vált angol nyelven is.

A VOLÁNBUSZ Zrt.-nél 2006 óta működik a rendszer, amely helyi és helyközi, valamint 2009 óta nemzetközi viszonylatban is lehetővé teszi az aktuális menetrendekkel összehangolt, internetes jegy- és bérletelővételt. A rendszer most több új szolgáltatással egészült ki, igazodva a változó fogyasztói igényekhez. A VOLÁNBUSZ Zrt. új rendszeréhez már több volántársaság csatlakozott, így a Bakony Volán Zrt., a Somló Volán Zrt. és a Zala Volán Zrt. is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.