Vezetés közben a többséget hidegen hagyja az internet

autoAz autósok közlekedési információkat, illetve szabad parkolóhelyekről, valamint sebesség-ellenőrző radarokról szóló, elsősorban valós idejű tájékoztatást szeretnének kapni autóik informatikai központi egységétől, a szórakoztató elektronikai funkciók viszont kevésbé érdeklik őket – derül ki a YouGov piackutató intézet tanulmányából. Az elemzés szerint a jövő autója az internetre tart és maga is a hálózat részévé fog válni.

Az autósokat internetes alkalmazások segítik majd a közlekedésben, a dugók kialakulásának korai felismerésében és elkerülésében. A szórakoztató szolgáltatások viszonylag alacsony érdeklődésre tartanak számot az autósok körében. Mi több, a többséget az autó vásárlásakor hidegen hagyják az elérhető online szolgáltatások és nagyjából minden negyedik közülük szentelne csak figyelmet az online szolgáltatások megtekintésének, ha már vannak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az NMHH részletes, egységes, hírközlési adatbázison dolgozik

sze okt 15 , 2014
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) arra törekszik, hogy a szélessávú mobilinternet-hálózat kiépítésével a magyar lakosság minden tagja egyenlő esélyekkel férhessen hozzá az információhoz és a kulturális javakhoz, valamint a hátrányos helyzetben lévő települések lakói is az információs társadalom aktív részévé váljanak – mondta Both Zoltán, a hatóság hírközlési […]