BKK: több mint egymilliószor töltötték le a Futár okostelefonos alkalmazását

FutárJóval több mint egymillió letöltést tudhat maga mögött a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) Futár utazástervezőjének okostelefonos alkalmazása, a rendszernek az elmúlt hónapban több mint 450 ezer aktív felhasználója volt. Több mint hat éve, 2014 októbere óta szolgálja a fővárosi közösségi közlekedést használókat a Futár – írták. Idén januárban 1,2 milliónál is több utazást terveztek meg az alkalmazással, és a koronavírus-járvány alatt is csaknem félmillióan használják aktívan a különböző felületeteket, köztük az okostelefonos applikációt – olvasható a BKK közleményben. Bár a fővárosiak jelentős része a közterületi kijelzőkön, a járműveken és az applikáción keresztül találkozik a Futárral, valójában ennél sokkal összetettebb feladatok zajlanak a háttérben – hívták fel a figyelmet. A BKK forgalomirányító központjában a Futárnak köszönhetően a diszpécserek állandó kapcsolatban vannak a járművezetőkkel, és folyamatosan látják azt is, hogy az egyes járművek merre járnak. Így azonnal be tudnak avatkozni, hogy az utasok a lehető legkevesebb fennakadást tapasztalják egy esetleges forgalmi zavar során – emelték ki.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.