Varázslatos hatása van a 0 százalékos THM-nek

magicxAz Extreme Digital statisztikái szerint egyre több az olyan vásárló, aki tudatosan, kamatmentes részletfizetési akción vásárol csúcsmobilt, tévét vagy laptopot. A társaság eladási statisztikái szerint már az idei év első hónapjaiban jól érzékelhetően emelkedett azoknak a vásárlóknak száma, akik interneten keresztül folyamodnak hitelért: míg tavaly csupán az online vevők tíz százaléka vásárolt részletre, addig idén már tizenhárom százalékuk él ezzel a lehetőséggel.

Ennél jóval nagyobb növekedést mutat a 0 százalékos THM-akció, tehát a kamatmentes részletre vásárolt műszaki eszközök népszerűsége. Míg tavaly az Extreme Digitalnál az összes hiteligénylés 31 százalékát tették ki ezek az ajánlatok, idén májusban már 42 százalékon áll részesedésük. Ez részben azt mutatja, hogy egyre többen tudatosan vadásznak azokra az akciós ajánlatokra, amelyek keretében nem kell egy összegben kifizetniük a vételárat, mégsem kell emiatt az eredeti vételárnál jóval magasabb összeget kiadniuk a vágyott termékre.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.