Változik az Adobe üzletpolitikája: a nyertes a Trans-Europe

felhoOktóbertől változtat közép-európai üzletpolitikáján az Adobe, amely jelentősen érinti a disztribúciós stratégiát is. Itthon az elmúlt években több céggel működtek együtt, mostantól viszont újra a Trans-Europe Kft. lesz az egyedüli hivatalos magyarországi Adobe disztribútor. “Nagy örömünkre szolgál, hogy az évtizedek óta tartó szakértő és elkötelezett disztribútori együttműködésünk az Adobe-val újra megerősítést nyert és biztosak vagyunk abban, hogy ez az Adobe felhasználók számára is pozitív változásokat hoz a magyarországi piacon” — nyilatkozott Kafka György, a Trans-Europe Kft. ügyvezető igazgatója.

A korábban hagyományos dobozos szoftvereket és örökérvényű licenceket értékesítő vállalat kivezette a piacról ezeket a klasszikus terjesztési modelleket. Kreatív programjaik idén június óta csak felhő alapon, előfizetéses rendszerben érhetők el. Ez a változás maga után vonta a disztribúciós stratégia szemléletváltását is, és az egyes forgalmazókkal, viszonteladókkal szemben új kihívásokat állított. Az eladási számok teljesítése csak akkor volt tartható, ha a kiemelt partnerek a korábbinál nagyobb hangsúlyt fektettek az online kommunikációra, valamint a vevők és viszonteladók oktatására.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Légy okosabb, mint a telefonod: ismét jön a Telenor Okostelefon Akadémia

csü szept 18 , 2014
Az internetre csatlakoztatott tárgyak száma már évekkel ezelőtt meghaladta az internetes kapcsolattal rendelkező emberekét. A Berg Insight adatai szerint Észak-Amerikában és Európában 2012-ben összesen 4,56 millió “okosotthon“, azaz internetre kapcsolódó eszközökkel felszerelt háztartás volt. A jóslatok szerint 2017-re a két kontinensen együttesen már 36 millió intelligens ház és lakás lesz. […]
Android, okostelefon