Tavaly a cégek 30,4 milliárd forintot költöttek online reklámra, ami 3,2 milliárd forinttal, 12 százalékkal haladja meg az előző évit az IAB Hungary adatai szerint. Tájékoztatásuk szerint tavaly a magyar reklámpiac 18,8 százalékát tette ki az online piac az előző évi 15,9 százalékkal szemben. Az IAB becslése szerint az elmúlt évben a hirdetők mobilreklámra 740 millió forintot fordítottak. Az online reklámra fordított összeg 68 százalékát az indirekt hirdetők, ügynökségek, 32 százalékát pedig direkt hirdetők költötték el – írja az MTI.
És még ez is...
-
2014. szeptember 25.
Egymilliós támogatást nyerhetnek a megyei eMagyarország pontok
-
2014. április 16.
A Magyar Telekomnál nem hagyja magát
-
2013. március 21.
A Magyar Telekom: 7,2 milliárd közműadó
-
2020. október 10.
Több mint 2,2 milliárdos projektet nyert a PTE és a 4iG
-
2018. július 12.
Rekordszinten a félvezetők globális eladása májusban
-
2016. május 4.
A Trendal nyerte az MNB monitor-tenderét