Tavaly a cégek 30,4 milliárd forintot költöttek online reklámra, ami 3,2 milliárd forinttal, 12 százalékkal haladja meg az előző évit az IAB Hungary adatai szerint. Tájékoztatásuk szerint tavaly a magyar reklámpiac 18,8 százalékát tette ki az online piac az előző évi 15,9 százalékkal szemben. Az IAB becslése szerint az elmúlt évben a hirdetők mobilreklámra 740 millió forintot fordítottak. Az online reklámra fordított összeg 68 százalékát az indirekt hirdetők, ügynökségek, 32 százalékát pedig direkt hirdetők költötték el – írja az MTI.
És még ez is...
-
2019. augusztus 5.
4iG: még partnerként sem számolunk a Delta Systems-szel
-
2016. június 8.
A Cellum Egyiptomban üzletel
-
2015. október 20.
Ericsson: a szoftveres videotömörítésé a jövő
-
2012. október 11.
Tizennyolcmilliót érő vasakkal védték a kibertér-konferenciát
-
2013. december 18.
Nyakunkon a valósidejű marketing
-
2021. június 2.
900 milliót fektetnek magyar polgárok a Billingóba