Tavaly a cégek 30,4 milliárd forintot költöttek online reklámra, ami 3,2 milliárd forinttal, 12 százalékkal haladja meg az előző évit az IAB Hungary adatai szerint. Tájékoztatásuk szerint tavaly a magyar reklámpiac 18,8 százalékát tette ki az online piac az előző évi 15,9 százalékkal szemben. Az IAB becslése szerint az elmúlt évben a hirdetők mobilreklámra 740 millió forintot fordítottak. Az online reklámra fordított összeg 68 százalékát az indirekt hirdetők, ügynökségek, 32 százalékát pedig direkt hirdetők költötték el – írja az MTI.
Next Post
Divatos ajándékká válhat az e-könyv
hét márc 26 , 2012
Kövér László házelnök marokkói hivatalos programja során meglátogatott egy több mint ezer éves egyetemet és könyvtárat Fez városában, ahol egykor Gerbert d’Aurillac folytatta tanulmányait, aki később II. Szilveszter pápaként küldött koronát Szent István részére. A rabati Királyi Könyvtárban a házelnököt a fogadó fél megajándékozta Ibn Hajján középkori spanyolországi arab történetíró […]

És még ez is...
-
2014. június 25.
Az OKI megújította partnerprogramját
-
2017. augusztus 6.
Tovább csökkent a táblagép-világpiaci forgalom
-
2018. október 14.
Megállapodást kötött az UniCredit az Alipay-jel
-
2015. november 2.
Napközben dolgozunk, reggel és este vásárolunk
-
2015. március 21.
Magyar szállítója is van az Intel izraeli mega-projektjének