Tavaly a cégek 30,4 milliárd forintot költöttek online reklámra, ami 3,2 milliárd forinttal, 12 százalékkal haladja meg az előző évit az IAB Hungary adatai szerint. Tájékoztatásuk szerint tavaly a magyar reklámpiac 18,8 százalékát tette ki az online piac az előző évi 15,9 százalékkal szemben. Az IAB becslése szerint az elmúlt évben a hirdetők mobilreklámra 740 millió forintot fordítottak. Az online reklámra fordított összeg 68 százalékát az indirekt hirdetők, ügynökségek, 32 százalékát pedig direkt hirdetők költötték el – írja az MTI.
És még ez is...
-
2013. április 25.
A Microsoft fordított áfát javasol
-
2012. november 14.
A CISCO áll a Huawei és a ZTE vesszőfutása mögött?
-
2015. december 2.
Lezárult a Nielsen-ügy
-
2016. július 14.
NFM: nem rajtunk múlt, hogy UBER mentes övezet lett Magyarország
-
2013. július 25.
Bekebelezte a Sourcefire-t a Cisco
-
2015. november 16.
Gyorsan bővül, mégis le van maradva a hazai online b2b kereskedelem