A digitális közszolgáltatások, a mobilparkolás, az online ügyintézés elősegítik a magyar emberek, vállalkozások boldogulását, a kormány ezekkel a szolgáltatásokkal az idő és pénz megtakarításán túl azt szeretné elérni, hogy a mindennapok könnyebbé, egyszerűbbé, kényelmesebbé váljanak — mondta a Miniszterelnökség nemzeti pénzügyi szolgáltatásokért és postaügyekért felelős államtitkára. Németh Lászlóné a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által szervezett szimpóziumon úgy vélte, nincs ma Magyarországon olyan ember, akihez valamilyen módon ne jutottak volna el az olyan fejlesztések, mint a közigazgatási ügyek intézése kistelepüléseken a Magyar Postánál az Agora projekt keretében, vagy a Díjnet Zrt. szolgáltatásai, és a teljes körű online ügyintézés lehetősége a Főgáz csoportnál.
És még ez is...
-
2014. november 5.
Indul a FAIR pályázatkitöltő rendszer
-
2014. május 21.
A magyar választási rendszer nem kapcsolódik össze az unióssal
-
2023. május 23.
Most már digitálisan rendben lesz az MKE
-
2014. március 3.
Piacon a SmartStruxure Lite
-
2021. augusztus 27.
NAV: változik az Online Számla rendszer