Ilyen se volt még: elégedettek vagyunk a szolgáltatónkkal

internetJó hír az internet-előfizetőknek és -szolgáltatóknak, hogy egy év alatt jelentősen javult az előfizetők véleménye a szolgáltató által nyújtott sebességígéret betartásáról, különösen a mobilinternetesek körében — áll az NMHH friss jelentésében. 2013 végén a helyhez kötött internetre előfizetők 86, a mobilnetre előfizetők 77 százaléka úgy tapasztalta, hogy szolgáltatója mindig vagy többnyire biztosítja a szerződésben vállalt sebességet. Az internethasználat „tartalmi” oldalát tekintve is egyre több felkészült felhasználó van Magyarországon. Bár a szolgáltatójával vagy hivatallal, közigazgatási szervvel csak minden negyedik, illetve minden hatodik intézett ügyet a karácsonyt megelőző hónapban online (is), addig vásárolni, vásárláshoz előkészülni például már az internetezők négyötöde szokott az interneten. Egy év alatt jelentősen megnőtt (50-ről 56 százalékra) azok aránya is, akik valamely áruért, szolgáltatásért az interneten keresztül fizettek. Az internetezők ma már tájékozódásra és szórakozásra is legalább annyit használják a világhálót, mint a televíziót, a rádiót vagy a nyomtatott sajtót. Ami a többiekkel való kapcsolattartást illeti, itt a net által kínált lehetőségeket – e-mail, csevegés, internetes telefon – ugyanolyan mértékben vesszük már igénybe, mint a mobiltelefonok klasszikus funkcióját, a telefonhívást.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Aradi Viktória a Qualysoftot erősíti

hét ápr 21 , 2014
Januártól Aradi Viktória a Qualysoft Informatikai Zrt. hr-tanácsadója. Feladata a vállalat humánpolitikai célkitűzéseinek, stratégiájának és akcióterveinek elkészítése, megvalósítása és működtetése. A szakember olyan folyamatokat és vállalati hr-eszköztárat szeretne kialakítani, amelyek támogatják a kollégákat, hozzájárulva ezzel a vállalat sikerének növekedéséhez. Aradi 2003-ban érettségizett, majd a Zsigmond Király Főiskolán szerezett közgazdasági diplomát. Első […]