A Simple felhasználók az e-Matrica (58 százalék) funkciót használták a legtöbben, rendszeresen élnek a GPS alapú Parkolás szolgáltatással (39 százalék) és 21 százalékuk váltott már jegyet az alkalmazásban, 14 százalékuk vásárolt már mozijegyet. A legtöbben átlagosan sport, vagy kulturális helyszínre szóló jegyre költenek, közel húszezer forintot vásárlásonként. Ezt követik az e-matricák több mint tizenegyezer forinttal. Ételrendelésnél és taxizásnál négy-ötezer forint körül alakultak az átlagköltések. Drágán parkolnak, nagyjából 2300 forintért, s közel 800 forintért vesznek italt az automatákból — olvasható a Simple közleményében.
És még ez is...
-
2013. május 16.
Németország: most jó online médiának lenni
-
2015. augusztus 10.
Ingyenes könyvkiadásra vált a Publio
-
2016. május 27.
Egyelőre a GLS az élen, de látványosan erősödika a Foxpost
-
2015. december 21.
Big Data, big money: jó évet zárt a Starschema
-
2017. június 27.
Kétszázmilliárd dollár fölöt az Oracle
-
2021. július 23.
A technológia vonzó