Németország: most jó online médiának lenni

 

A német online hirdetési piac az utóbbi években rendre tíz százalékot meghaladó mértékben bővült. A digitális gazdaságban érdekelt cégek szövetségének (BVDW) adatai szerint tavaly összesen 6,47 milliárd eurót költöttek a hirdetők online reklámokra, ami 13 százalékos növekedés 2011-hez képest, és 21,8 százalék nagyságú szelet a teljes reklámtortából. Ezzel az internet a második legnagyobb reklámhordozó a televízió után. A BVDW előrejelzése alapján az idén várhatóan 7,18 milliárd eurót költenek online hirdetésekre, ami 11 százalékos növekedés — írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Jó lehetőség a szaudi-magyar it-együttműködés

csü máj 16 , 2013
  Jó lehetőségeket lát Martonyi János külügyminiszter a Szaúd-Arábiával való együttműködés elmélyítésére, egyebek mellett az informatika terén. A Külügyminisztérium ezt azt követően közölte kedden az MTI-vel, hogy a tárcavezető fogadta Abdulaziz bin Abdullahot, a Szaúd-Arábiai Királyság külügyminiszter-helyettesét. A miniszter a találkozón szorgalmazta, hogy az eddiginél is több szaúdi diák tanuljon […]