Piacteret indít a Decathlon

Decathlon MarketplaceA Decathlon sportszerkereskedő a sportszektorban elsőként piactérként működteti tovább webshopját.

A bővülő termékkínálattal a vásárlói elégedettséget szeretnék növelni, céljuk ezenfelül új vásárlók megszólítása és egy új értékesítési csatorna megnyitása. „Piacvezető szerepünk okán indokolt, hogy a szektorban elsőként lépjük meg ezt az átalakítást. A vállalaton belül jelenleg 12 európai országban működik már a Marketplace megoldás; ebből kiderül, hogy ez egy nemzetközi törekvés a vállalaton belül” – jelentette ki Maleta Dóra, a magyar piactér vezetője.

A sportszerforgalmazó cég egyedülálló módon zárt platformként fog működni, vagyis a partnereik a regisztráció után, nem automatikusan kerülnek be a rendszerbe, ahogy az a Magyarországon már működő piactér-megoldásoktól megszokott. A Decathlon háromlépcsős minimum elvárási rendszert épített ki, ezzel is vásárlóik elégedettségét és a cégről kialakult imidzset igyekeznek növelni.

A piactérre való átállás a magyar piaci szereplőknek is kedvez, a hazai Decathlonnal való partnerségen keresztül ugyanis az európai piac felé is megnyílik előttük az út. „A Marketplace indulása csak az első lépés: a víziónk hogy új partnereinkkel és a vásárlóinkkal közösen, egy hosszútávon is jól működő közösséget építsünk ki, ahol a közösen fejlődünk, egymástól tanulva“ – közölte Maleta.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Megvannak az idei Gyurós Tibor-díjazottak

hét szept 26 , 2022
Az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) zsűrije a siófoki MENTA konferencián jelentette be az év Gyurós Tibor-díjasait: az év menedzserét, az év digitalizációs projektjét, az év innovációja díj nyertesét, illetve az év digitális oktatási nagykövetét. Az elismeréssel 2001 óta a hazai infokommunikációs szektorban meghatározó szakemberek és kiemelkedő teljesítményt […]
Gyurós Tibor-díj 2022