Nielsen: keveset tájékozódunk a neten

 

A magyarok leggyakrabban a szórakoztató elektronikai készülékek, az elektromos háztartási gépek, az élelmiszerek és az italok beszerzését, továbbá a szórakozást és az utazást alapozzák a világhálón szerzett információkra. A hazai vásárlókhoz képest huszonnyolc európai ország fogyasztói jóval nagyobb arányban vásárolnak internetes információk alapján – derül ki a Nielsen piackutató vállalat nemzetközi online felméréséből. A Nielsen közlése szerint a megkérdezett magyarok 32 százaléka válaszolta, hogy ha szórakoztató elektronikai készüléket vásárol a következő évben, akkor választását valamelyik közösségi portálon szerzett információra alapozza, illetve más, terméket vagy szolgáltatást bemutató, értékelő weboldal közléseire támaszkodik. Az elektromos háztartási gépek beszerzésénél a hazai vásárlók 31 százaléka vesz figyelembe internetes információkat. Ezt követi a szórakozás 26, az utazás 23, illetve az élelmiszerek és az italok beszerzése húsz százalékkal. A Magyarországon a megkérdezettek 59 százaléka jelezte, hogy a megvásárolt árukkal és szolgáltatásokkal kapcsolatos tapasztalatait közzétette vagy megosztotta másokkal az interneten. Huszonnyolc ország átlagában ez az arány 73 százalék – közölte a Nielsen.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az ORFK tehetetlen a kuruc.infóval szemben

hét szept 10 , 2012
  Továbbra sem indulhat eljárás az Egyesült Államokban a kuruc.info üzemeltetői ellen az eltérő magyar és amerikai jogértelmezés miatt – tájékoztatta az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) az MTI-t. “Tekintettel arra, hogy a kuruc.info olyan szerverről üzemel, amely az Amerikai Egyesült Államokban található, a hírportálon megjelenő tartalmak jogi elbírálása a joghatóság illetékességét […]

Friss, ropogós