Már csak ez hiányzott: jön az okospolc

BessenyeiIstvanIntelligens szoftver segíti mostantól a kereskedők munkáját, amely az áruház forgalmi adatai és számos egyéb paraméter elemzése után megmutatja, mely termékeket hová érdemes elhelyezni a polcokon az eladás fokozása érdekében – jelentette be Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője. Az okospolcrendszer ismeri a termékek méreteit, így abban is segít, hogy kihelyezésüket optimalizálja, ezzel elkerülhető a zsúfoltság és a vásárlók is kényelmesebbnek érzik a bolti környezetet. A szoftver a fogyási adatok alapján jelzi, mikor érdemes utánrendelni, hogy elkerülhető legyen a túlzott raktározás, de a készlet idő előtti kifogyása is. A rendszer tehát nemcsak a kereskedők, de a gyártók számára is értékes információkat szolgáltat.

Az okospolc a Symphony EYC terméke. A világszerte 750 alkalmazottat foglalkoztató társaság több új termékkel is megjelenik a hazai piacon, többek között olyan rendszereket készít, amelyek a manapság hazánkban is egyre inkább elterjedő Click&Collect szolgáltatásokat támogatják, ami azt jelenti, hogy a vásárló egy webáruházban kiválasztja, mit szeretne egy adott boltban megvásárolni, leadja a rendelést, majd mire a boltba ér, előkészítik azt. Így a vevő megspórolja a sorban állást és a hosszas keresgélésre fordított időt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Sose gondolná melyik cégeknél a legjobb az ügyfélkiszolgálás

csü nov 13 , 2014
ShareTweetPinShareA DHL Express Magyarország Kft., a Magyar Telekom Nyrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft. és a Provident Pénzügyi Zrt. bizonyultak az ügyfélkiszolgálás legjobbjainak 2014-ben. Az idén hatodszor megrendezett „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny három kategóriában – személyes, telefonos és elektronikus – és két vállalati méret szerint – kis-, és közép (kkv), […]

És még ez is...