Sose gondolná melyik cégeknél a legjobb az ügyfélkiszolgálás

idopont-foglalasi-ugyfeliranyítoA DHL Express Magyarország Kft., a Magyar Telekom Nyrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft. és a Provident Pénzügyi Zrt. bizonyultak az ügyfélkiszolgálás legjobbjainak 2014-ben. Az idén hatodszor megrendezett „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny három kategóriában – személyes, telefonos és elektronikus – és két vállalati méret szerint – kis-, és közép (kkv), valamint nagyvállalat – vizsgálta a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét.

A Díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. „Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit 60 százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit mystery shopping-gal (próbavásárlás) mérünk” – hangsúlyozza Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere.

„Újdonság, hogy 2014-től kezdve a programban résztvevő vállalkozások helyezéstől függetlenül, az elért eredmények alapján kézhez kapnak egy ügyfél-kiszolgálási minőségi tanúsítványt (Certificate of Service Excellence), amely a vállalat ügyfél-kiszolgálási színvonalát a Program nemzetközi standardok alapján összeállított értékelési szempontrendszere alapján tanúsítja” – mondta Kricska István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.