A KutatóCentrum friss felmérése szerint az intrnetezők közel háromnegyede napi szinten használja valamelyik közösségi oldalt, harminc százalékuk munka közben, 35 százalékuk pedig mobilról is be szokott jelentkezni. Elsősorban a 18-29 évesek és a budapestiek azok, akik sem munkaidőben, sem máskor nem szeretnének lemaradni a közösségi történésekről – derült ki. „Mivel a felhasználók egyharmadát szinte bárhol és bármikor elérhetik a vállalatok, nem meglepő, hogy üzleti célokra is egyre többen, a megkérdezettek 16 százaléka használja a közösségi oldalakat” – tette hozzá Györke Zsuzsanna kutatási szakértő. A megkérdezettek közel egyharmada, elsősorban a harminc év alattiak és a nők levelezésre is gyakrabban használják ezeket az oldalakat, mint saját e-mail fiókjukat. A reklámvakság a közösségi térben is élő jelenség: a felmérés résztvevőinek 42 százaléka saját bevallása szerint nem figyeli a közösségi oldalakon megjelenő hirdetéseket, és mindössze 22 százalékuk mondta, hogy szívesen használ alkalmazásokat vagy lép be csoportokba.
És még ez is...
-
2016. június 7.
Trócsányi: a gyűlöletbeszéd ellen fel kell lépni
-
2022. november 29.
Instagram- és TikTok-oldalt indított a katolikus egyház
-
2014. november 24.
Közösséget építene a Magyar Telekom
-
2019. január 27.
Szavazást segítő weboldalt indított az EP
-
2021. augusztus 14.
Fantaszikus kutatási erdmény: a bezártság növeli a közösségi média használatát
-
2013. május 21.
Digitális paradicsom lesz Tel-Aviv