Invitel: így növelhetik a kkv-k az ügyfeleik lojalitását IV.

A lojális ügyfelek hosszútávon biztosítják egy cég sikeres működését, miközben az elégedettségük nagy valószínűséggel újabb vásárlókat is hozhat. Ezzel szemben a mindennapi feladatok ellátása mellett az ügyvezetőknek sokszor csak kevés idejük jut arra, hogy kiemelt figyelmet fordítsanak rájuk. Az Invitel összegyűjtött 6+1 jótanácsot, amelyeket megfogadva a kisvállalatok növelhetik ügyfeleik lojalitását.

Kedveskedjen személyre szóló ajánlatokkal
Tudja, mikor ünnepli ügyfele születés- vagy névnapját? Ha igen, lepje meg személyre szóló apró kedves üzenettel, vagy ajándékkal. Egy apró figyelmesség és ügyfele máris úgy érezheti, hogy szebb lett a napja és szívesen gondol arra, aki a jeles nap alkalmából felköszöntötte. Attól függően, hogy vállalkozása mivel foglalkozik, ezeken az évfordulókon adhat akár extra kedvezményt, vagy szolgáltatást is ajándékba. Ez persze csak megfelelő adatbázis építéssel képzelhető el, amelyre az online eszközök nyújtják a leggyorsabb megoldást.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.